+
+
gapi

Адміністратор приймального пункту

Адміністратор приймального пункту
Вакансія

Адміністратор приймального пункту

Обов'язки:

  • - обслуговування клієнтів: консультування та продаж додаткових послуг в пункті прийому речей;
  • - прийом та видача замовлень;
  • - збільшення валового доходу приймального пункту;
  • - виконання плану продажів;
  • - збільшення середнього чеку;
  • - збільшення кількості постійних клієнтів;
  • - обробка вхідних дзвінків та заявок;
  • - фокус на якість роботи і дотримання високого рівня стандартів обслуговування.

Основні вимоги:

  • - охайний та презентабельний зовнішній вигляд;
  • - гарні комунікативні навички, грамотне мовлення, добре поставлений приємний голос, дикція;
  • - вітається досвід у продажах, робота з різними людьми у сервісному бізнесі;
  • - клієнтоорієнтованість, лояльність, емпатія до людей, відповідальність, увага до деталей;
  • - високий рівень енергії, готовність зростати та розвиватися разом з компанією;

Умови роботи:

  • - офіційне працевлаштування та хороші умови праці, наші пункти розташовані по всьому місту, тому є можливість підібрати зручне місце роботи для співробітника;
  • - оплачуване навчання/стажування;
  • - ставка + % від продажу;
  • - графік роботи позмінний: 2/2 або 3/3 з 9:00 до 20:00; 
  • - дружній колектив та підтримка на кожному етапі роботи;
  • - безкоштовне чищення уніформи та особистих речей;
  • - компенсація медичного огляду;
  • - подарунки від компанії до Дня Народження.

 

HR-manager: Тетяна - 067 217 38 90