Адміністратор приймального пункту
Обов'язки:
- - обслуговування клієнтів: консультування та продаж додаткових послуг в пункті прийому речей;
- - прийом та видача замовлень;
- - збільшення валового доходу приймального пункту;
- - виконання плану продажів;
- - збільшення середнього чеку;
- - збільшення кількості постійних клієнтів;
- - обробка вхідних дзвінків та заявок;
- - фокус на якість роботи і дотримання високого рівня стандартів обслуговування.
Основні вимоги:
- - охайний та презентабельний зовнішній вигляд;
- - гарні комунікативні навички, грамотне мовлення, добре поставлений приємний голос, дикція;
- - вітається досвід у продажах, робота з різними людьми у сервісному бізнесі;
- - клієнтоорієнтованість, лояльність, емпатія до людей, відповідальність, увага до деталей;
- - високий рівень енергії, готовність зростати та розвиватися разом з компанією;
Умови роботи:
- - офіційне працевлаштування та хороші умови праці, наші пункти розташовані по всьому місту, тому є можливість підібрати зручне місце роботи для співробітника;
- - оплачуване навчання/стажування;
- - ставка + % від продажу;
- - графік роботи позмінний: 2/2 або 3/3 з 9:00 до 20:00;
- - дружній колектив та підтримка на кожному етапі роботи;
- - безкоштовне чищення уніформи та особистих речей;
- - компенсація медичного огляду;
- - подарунки від компанії до Дня Народження.
HR-manager: Тетяна - 067 217 38 90